F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Geen zorgen. Als je contact met ons opneemt zullen wij vrijblijvend een screening doen van jouw bedrijf. Zo kunnen we een perfect pakket vinden die bij jouw type bedrijf en behoefte past.

Het aantal transacties van je abonnement worden bepaald op basis van het aantal banktransacties in jouw administratie.

Bij elk abonnement kun je de administratie zowel via app als via de portal uploaden. Wij kunnen ook een e-mail koppeling maken, zodat ons boekhoudsysteem automatisch de facturen uit jouw inbox of bijvoorbeeld bij leveranciersportalen ophaalt.

Wij werken 100% in de Cloud. Jouw gegevens worden veilig opgeslagen volgens het keurmerk ZekerOnline. Alles wat je naar jouw administratie upload zal dan ook volgens de wettelijke bewaartermijn bewaard worden. Wanneer je besluit op te zeggen kunnen wij de administratie volledig exporteren of tegen een kleine vergoeding online houden.

Allereerst staan wij natuurlijk voor een hoge klanttevredenheid, maar mocht onze dienstverlening toch niet naar wens zijn dan kun je na het eerste jaar kosteloos maandelijks opzeggen.

Dat kan zeker, we zullen in overleg de abonnementskosten verhogen of crediteren afhankelijk van of je een hoger of lager abonnement nodig hebt.

Wij rekenen geen opstart en/of overstapkosten. Bij ons betaal je de abonnementskosten van de maanden die nog ingeboekt moeten worden. Wordt je dus in april klant, dan wordt januari t/m maart eenmalig apart in rekening gebracht. Vanaf april ga je dan het reguliere tarief betalen.

Wij hebben onze bedrijfsnaam afgeleid van het engelse woord Ledger, dat grootboek betekend. Het grootboek is een verzameling van alle grootboekrekeningen, die gezamenlijk de inkomsten en uitgaven weergeven. Vroeger waren dit fysieke boeken, maar tegenwoordig wordt dit bij de meeste bedrijven bijgehouden in een digitaal boekhoudsysteem.

Scroll to Top